9 Ocak 2011 Pazar

Komşunun Kedisini Lee Öldürdü,Ben Regl Değilim...

 "Yalnızlık aslında göründüğü kadar iyi değlmiş, çünkü içten içe hissettirdiği yenilmişlik hissi sizi bitirirmiş." vs vs...
Bunu twitterden RT yapıyorsan senin işin bitik demektir bebeğim. Bunu yapan çok sevgili erkeğimiz Lee maalesef dün sabah itibariyle miadını doldurmuş bulunmaktadır.

 Bu özelliğimin iyi mi kötü mü olduğunu henüz kestiremesem de...evet var bende böyle birşey. Haftalarca birine kafayı takmışsam kıvranır resmen acı çekerim, ama gün gelir yanındayken bir hareketi bir jesti bir mimiği bendeki herşeyi bitirir, geri dönüşü olmaksızın kafamdan onu siler atar.

 Ne mi oldu? Bok oldu. Gerizekalı Lee! Sen yalnızlığa mahkumsun adamım bi kere bunu bi kabul et. Şu Teomanın "çok kadın hiç kadındır oğlum, yalnızlıktır sonu" olayı sana gelsin!
Ne kadar çoksa bilki o kadar boka batmışsın.
Öncelikle şunu bilmelisin evine gelmekten hiç hoşlanmıyorum çünkü ordan gelip geçmiş yüzlerce kaşarın izleriyle karşılaşmak bana basıyor.
Ayrıca Mr.Eleven'ın bana zamanında çok severek aldığı ve sende unuttuğum küpelerimi geri istiyorum! Çiçekli tokam ve jartiyerimin takımı olan g-stringim kalabilir.
Benim kafama dank eden asıl action kısmına gelirsek...O gece ona giderken regldim ve bunu biliyordu.Gündüz okul mevzuları yüzünden son derece negatif anlar yaşamış ve saatlerce ağlamış olduğum için akşam tek istediğim birazcık sevgi,ilgi ve şefkatti.
Gittiğim ilk saat bu konsepte uygun olarak film izleyelim teklifinde bulundu ve kabul ettim. Güzel bi şekilde koltuğa yerleşip, ışıkları da kapatıp tatlı tatlı izlemeye koyulduk.
Ama yok, bunun ekürisi rahat durur mu hiç! Bi kızı takmış kafasına götürme niyetinde. (Kız da safım garibim neyse orasını karıştırmayalım uzamasın.) Bu yavrucağız taksime eğlenmeye gidelim diye tutturmuş, onu gece halletme niyetinde olan hain çakal da yalnız gitmek istememiş olacak ki Lee'ye siz de gelin diye dakikalarca dil döktü. Sonunda giyindik üstümüzü apartopar çıktık.

Eğlendik,içtik filan fıstık döndük geri. Biraz duşta findirdedik...sonra girdik yatağımıza. Herşey normal dimi buraya kadar.
Gün ağarmaya yüz tutmuş, hava yarı aydınlık falan.
Ama adam boxerını geri giymedi!
Neyse yorum yok bişey demiyorum. Reglim zaten sinirim tepemde, susuyorum.
Öpüyo beni, sarılıyo öpüyo. Yine susuyorum, içime atıyorum tüm azgınlığımı.
Dakikalar ilerledikçe bastırılmış duygularım şansını zorluyo ama ben yine de tutuyorum.
Oramı buramı okşayıp durmanı geçtim bari kazık gibi aletini dayama bana sürekli be adam ağır tahrik unsururdur bu!
Sonunda beklenen oldu ve dayanamadım, beceremedim daha fazla. Anlamadığı noktaysa şuydu: zaten iradesi o kadar kuvvetli bi hatun olsaydım ben, o an onun koynunda olmazdım. Onun evinde hiç olmazdım ve o gece dışarı çıkmamış hatta hiç görüşmemiş olurduk.

Bi de bana diyo ki bendeki hareketlenmeyi görünce "Aslında gerek yoktu.Yapmasak mı, yapmasak da olur." bilmemne. Senin için değil kendim için yapıyorum zaten iki saattir imanım gevredi şu yatakta şerefsiz! Orda kendi çapında fingirderken yanındaki kızın regl döneminde tavan yapmış hormonlarıyla boğuştuğunu hiç düşünmüyorsun tabi!
Çıkardım çamaşırımı çıktım üstüne.İlk bikaç dakika herşey iyiydi hoştu güzeldi. Sonra hissettim ki yersiz bir kayganlık var. "Boşal ve duşa git dedim." sırf iyiyliğimden bak o an, bencilim ama bi yandan düşünüyorum en azından, izin verdim boşalabilirsin diye, lutfettim yani :)
Ama çoğu zaman sinirle genellesek de "Erkek milleti, hepsi aynı işte!" diye...yok hayır değil. Hepsi aynı değil bunların, karmaşık değil aksine basit yapıdalar ama aynı değiller. En fazla 3'e 5'e ayrılırlar. Çoğunluğu bu durumu takmazken bu takanlarından çıktı.

Tamam kabul ediyorum, o an kalkmış aletiyle yan komşunun kedisini öldürmüşcesine bir vahşet manzarasına tanık olmak istemezdik ikimizde. Kan tutuyordur belki de onu kimbilir. Ama görmesine fırsat vermemeye çalışarak elimden geldiğince çabuk temizledim, zaten bu duruma hazır elimde bir paket ıslak mendille bekliyordum daha ne yapabilirim!?

Ben temizlemesine temizledim de...bunun halini bir görseniz. Ömründen ömür gitti resmen. Surat bir değişti, bir trip bir trip! Yüzüme bile bakmıyo adam. "Tamam..." dedim "...Bitti, git duşa gir."

İçerde öyle uzun kaldı ki bu travmayı kolay kolay atlatabileceğini sanmıyorum. Onun bu hali de bendeki Lee'yi bitirdi. Çok değil, suratının ifadesini gördüğüm 5 saniye ve duşta kaldığı dakikalar içinde bendeki tüm izleri silindi.

Pardon ama çocuk! Ben insanım farkında mısın?
Sen sürekli yaptığın yemekler yüzünden yemek kokarken!
Yanımda alenen geğirirken!
Ya da burnunu sümkürürken!

Ben gıkımı çıkarmıyorum değil mi!? Neden peki hiç düşündün mü? Ben de çok kolay şekilde iğrenemez miydim senden? Hiç bi zaman sesimi çıkarmadım çünkü yemek yapmayı sevdiğini biliyorum. Varsın üstü başı soğan koksun ya da dişini fırçalasa bile ağzından et tadı soğan tadı gelsin. Ya da geğirsin yanımda, biliyorum çünkü insan o...çünkü az önce birlikte çok fazla bira içtik. Gidip burnunu da sümkürebilir inanılmaz bi gürültüyle! Çünkü insan o biliyorum, çünkü kıyamıyorum işte...biliyorum o an nefes alamıyo mutsuz oluyo. Çünkü üzülürse ben de üzülürüm.

Ama yok. Kiminde yoktur bu insani duygular ve sittin sene uğraşsan da yerleştiremezsin. Bu nedir biliyo musun, nerden gelir?
Tamamen aileden, yetiştirilme tarzından, empati kurabilme yeteneğinden...ve sen bunun için çok geç kalmışsın.
İşte bu yüzden yalnız kalmaya mahkumsun. İşte bu yüzden çok kadın hiç kadın ve sen hiçbir zaman gerçekten sevemeyeceksin.

Duştan çıkıp doğruca mutfağa gitmen, "Ben gidiyorum." dediğimde "Ama ben sana harika bi kahvaltı hazırlayacaktım?" demen yetmez, bunu deme, yapma hatta gerek bile duymam...ben hazırlarım sana kahvaltı. Sen yalnızca kalbimi kırmamayı, beni incitmemeyi , insan olmayı öğrensen yeterdi.
Olmadı...olmadı Lee. Sen de bittin.
 Geçmiş olsun.





...

0 yorum:

Yorum Gönder