16 Ocak 2011 Pazar

Ya Fabrizio Konuşamıyorsa?




 Şöyle bir baktığınızda çok yakışıklı, inanılmaz çekici görünen, karakterine de hayran olduğunuz bir adam birgün size telefon açtığında berbat bir konuşma tarzı olduğunu farkederseniz tepkiniz ne olur?


Tanrım! Benim mideme ağrılar giriyo. Yok ben akıllanmayacağım.
Günlerdir Fabrizio aşağı Fabrizio yukarı diye adını sayıkladığım ölüp bittiğim adamla 7 sene sonra az önce ilk defa telefonda konuştuk. Ya da konuşamadık. Ya da ben konuştum, o ise benim konuşma olarak kabul etmeye gönlümün elvermediği homurtular çıkarmakla yetindi.


Çok yakışıklı. İlk bakışta fena cool. 7 sene önce hatırladığım adam da aynen böyleydi. 7 sene önce de aynı mekanda olduğumuz o 1 hafta içinde fazla konuşmadığı için olsa gerek yine çok çekici gelmişti.


Hayır ben kafama sıçayım aslında, adamın 7 sene önce İsmail YK dinlediğini biliyosun. E be HardCandy ne kadar yakışıklı olursa olsun bu adamdan ne umuyosun!?


İçten içe bırakmıştır İsmail YK dinlemeyi artık diye düşündüm itiraf ediyorum. Ya da hala dinliyorsa bile kendimi şartlandırmaya çalışıyordum günlerdir buna takılmayacağım diye.


Artık ufacık detaylara takılıp insanları elemekten bıktım. Biri bana dur desin!


İsyanlardayım! Arabeske bağlıyorum. Bir kulunu çooohh sevdiim, o beni tavlayamıyorr! Kalbimi ona verecektim ama diksiyonu beni benden alıyooor!


Neden tanrım! Arkadaşlarım bana "İstanbul Hanımefendisi" diye takılıp dalga geçerken her ne kadar sinirlensem de evet İstanbullu olmanın ayrıcalığını yaışıyorum birçok konuda. Diksiyon da bunlardan biri. Ama kelimeleri doğru telaffuz etmek için İstanbullu olmanın çok şart olduğunu sanmıyorum.


Biri şu adama acilen Türkçe öğretsin yoksa bulduğum bulacağım en tatlı kısmetlerden birini sırf ağzından çıkan yamuk yumuk sözcükler yüzünden kaçırmak üzereyim.


Ya adamı yakalayıp ağzına bir koli bandı geçirecek ve ömrünün geri kalan kısmında o bantı yalnızca yemek yiyebilmesi,beni öpebilmesi ve oral yapabilmesi için çıkaracağım ya da bir kez daha hüsrana uğramış halde arkamı dönüp yola yalnız devam edeceğim.


Düşünme HardCandy düşünme...takılma böyle ufak detaylara. Adam yakışıklı! Adam zeki! Yazarken inanılmaz komplike cümleler kuruyor! Genel kültürü harika! Çalışkan! Sadık! daha ne istiyosun? Daha ne istiyosuuuuun? 


Dört dörtlük olamaz zaten dimi :( Hiçbir zaman olamazlar :( Ama bu da olmaması gereken bi kusur be! Yanımdaki adamın da en az benim kadar düzgün konuşabilmesini isterdim.


Hayır biliyorum...ben okey desem yarın öbür gün bizimkilerle tanıştırmaya kalksam çocuk konuşmaya başladığı anda babam bıyık altından gülmeye annemse bana yampiri yampiri "Aferin sana.Ben de bu seferki ne zaman duvara toslayacak diye bekliyordum." bakışı atmaya başlayacak.


Peki şunu merak ediyorum. Gördüğüm kadarıyla bu adamın etrafında pek bi dişi nüfusu yok bir süredir. Belli ki pek verimli bir arazi değil kendileri. Ama ne yönden!?  Nırır nı rıııımmm!!!!???


Acaba sevgili rakibelerim ona neden yaklaşmamışlar? Ya da neden denemiyorlar?


Benim gibi yalnızca güzel konuşmadığı için mi eliyorlar? Yoksa güzel konuşamadığı gibi güzel yapamadığı başka bir şey daha mı var?


Tanrım lütfen olmasın. Belki konuştuğu anlarda kulaklarımı tıkayıp bu sorunu çözebilirim, hayatımız boyunca text message şeklinde sağlayabiliriz iletişimimizi ama hayatım boyunca o silikon oyuncakları kullanmak istemiyorum!


...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Bence konuşamaması büyük bir sorun.Bu şimdi küçük bir sorunmuş gibi görünse de ileride büyük bir soruna dönüşecektir.Çünkü konuşmadan bir ilişki yürümez.O her konuştuğunda ise sen ondan bir o kadar uzaklaşacaksın.Bence konuşmasını düzeltmesini isteyebilirsin sen de yardımcı olursan belki konuşması mükemmel olmasa da daha iyi olabilir.İkiniz de çaba gösterirseniz bu durumu düzeltebilirsiniz...

Adsız dedi ki...

bence boşuna uğraşma vakit kaybı.düzelmez o.

Doğru1Kadin : HardCandy dedi ki...

fenaydı o fena

Yorum Gönder