15 Ocak 2011 Cumartesi

Rüyanızda Saxo Çekmek??


 Böyle bir dünya var mı? Nasıl manyak sapık bir insanım ben anlamıyorumki!!!
Tamam birini çok istersiniz çok arzularsınız da...böyle de olmazki. Adamı çok istiyorsun ama senden kilometrelerce uzak olması sebebiyle yakın zamanda ulaşamıyorsun diye, kesinlikle uykunda ve istem dışı bir şekilde onu değil ama sadece penisini hayal ederek kendinden geçer misin?

Daha da kötüsü rüyanda gördüğün sahne tam olarak : aynen yatağında sırtüstü yatışın , elinde iri bir penis...ama yalnızca bir penis...insansız,adamsız bir penis (ama her nasılsa ben o penisin Fabrizio'ya ait olduğundan o an adım gibi eminim, artık nasıl bi fanteziyse çocuğun çükünü mü koparmışım ne yapmışım bilinmez-kendisi gelemiyorsa aleti benim olsun kafasındayım herhalde o an) yalıyorum, emiyorum bildiğiniz saxo çekiyorum elimdeki penise.
Tüm bunları rüyamda yapıyorum dikkatinizi çekerim. Tek arzum o an onu mutlu etmek. Ama bir süre sonra ağzıma soktuğum penisi çıkaramayıp boğulmaya başlıyorum. Nefes alamıyorum. Resmen boğazıma takılıyor. Çıkmıyor. Ben bir panik bir panik! :)
O an uyanıyorum ve gerçekten boğuluyorum, gerçekten nefes alamıyorum...aksırıp tıksırıyorum, bildiğin ölüyorum...nasıl mı? Dilimle!
Nasıl başardın diye sormayın! İnanın ben de bilmiyorum. Dilimi de görseniz öyle ufacık öyle miniciktir ki...Bazen böyle süpersonik durumları başarabildiğim için kendimi yürekten tebrik ediyorum.

Az önce ciddi ciddi aradım rüyada sakso çekmenin, oral yapmanın ne anlama geldiğini ama herkes benim kadar oynak kıvrak manyak sapık olmadığı için böyle bir rüya tabiri yok dolayısıyla. Ha google'a yazınca çıkmıyor mu? Çıkıyor. Ama yalnızca başlık olarak...tanımları boş. Hepsinin altında "siz biliyorsanız tanımlayın" şeklinde yazı alanları var. Yok yavrum ben almayayım. Ben kendi rüyamı kendi kendime yordum...

Kıssadan hisse Fabrizio!...Düşün artık seni ne denli mutlu etme arzusuyla yanıp tutuşuyorum ki rüyalarımda bile boğulma pahasına kendimi sana adıyorum.
Bence beni sakın ama sakın ama sakın kaçırma! :)

Umarım seninki hemen hemen hayal ettiğim ebatlardadır :/

Neden bilmiyorum, içimde ileride seninle evlenebileceğime dair çok şiddetli bir his var. Bütün hayatımı değiştirebilirsin ve kendimi her konuda her yönden tamamen sana adayıp seni çok mutlu edebilirim. İlginç bi durum.

Günü gelip görüşünceye dek...Ciao Fabrizio!


...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Aynı durum benimde başıma geldi.. internette nedir ne değildir diye ararken birde baktım ki başka bir hemcinsimde aynı durumu yaşamış ve tüm içtenliği ile anlatmış dayanamadım bende anlatayım dedim şu saxo maceramı. Benimkisi öyle koparma durumu değil fakat dahada ilginç arzuladığım adam komple evet evet boyuyla posuyla penise dönüşmüş ve yatağımın baş ucunda otururken ayağa kalkarak yalamaya başlıyorum ama düşünün ağaç gibi dikiliyor. Gövdesini iki elimle sararak sarılıp aşağı yukarı doğru güya 31 çekiyorum kendisine Sonuç mu? Felaket. Bir boşalıyor ki tüm odayı spermler kaplıyor. Ben senden daha mı sapığım sence?

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Unknown dedi ki...

merhaba benımde basımdan böyle bır olay gectı.ben gıda zehıtrlenmesı sebebı ıle hastaneye gıttım ve 4 saat falan kaldım serum yedim.orada bana bakan bayan doktor du ve sarısın dı. gece rüyamda o doktoru gordum mutfak gıbı bır yerdeyiz ve odanın ıcıne sıyah erkekler ve kadınlar gırıyor bırbırlrı ıle sevısıyorlar ıclerınden bı sıyah byan yanıma geliyor ve penısımı okşuyor camaırın ıcınden çıkarıp sakso yapıyor boşalacağım zamanda camasırımla kapatıyor penısımın basını ama spermler fıskırıyr resmen.sonra kadın sayounmaya başlıyor ve son uyanıyorum yanı..enteresan bır durum fıkrı olan..

Yorum Gönder