13 Ocak 2011 Perşembe

Kup Hawaii Bir Yaşam Tarzıdır

 Mesela benim yaşam tarzım olabilir. Bundan daha iştah açıcı, daha heyecan verici bir meyveli dondurma tabağı görmedim ben. Keşke yemeden önce fotoğrafını çekseydim diyorum ama o an bir an önce mideye indirmek için öyle telaş yaptım ki başka hiçbirşey düşünemiyordum.Şimdiyse rüyalarıma girer oldu.Hergün ondan yemek istiyorum!


Dün, uzun zamandır göremediğim, çok sevdiğim bir kız arkadaşımla buluştum kadıköyde. Dünyanın dedikodusunu yaptık, geçmiş anılarımızı tazeleyip bolca kahkaha attık. Dönüş yolunda rıhtımda yürürken, hadi dedik ayrılmadan bi dondurma yiyelim madoya girip.

Menüye uzun uzun baktıktan sonra içinde "kiwi,ananas,portakal,üzüm" gibi meyveler barındıran Kup Hawaii'ye takıldı gözüm. "Bundan var mı?" dedim garsona pek de umutsuzca.  "Var efendim." cevabını alınca dünyalar benim oldu sanki.

Meyve ve dondurma dolu,rengarenk o tabak önüme konduğundaysa dünyanın en mutlu kızı bendim herhalde!

Şimdiyse en mutsuzlarından biri olabilirim. Az önce üstün bir sakarlık örneği gösterip telefonumun üzerine çay döktüm.

Bir yandan Road Runner facebook chattan beni taciz edip duruyor her zamanki gibi "Buluşalım mı?Normalde olsa beni bu kadar eken birine beş dakikamı ayırmazdım ama sende farklı birşeyler hissediyorum. Biliyorum sen farklısın" vs...

Annemse tv karşısında Fatmagül'ün Suçu Ne izleyip bir yandan da Road Runner'a bir şans vermem için yoğun bir psikolojik baskı uyguluyor üzerimde.
Neden? Çünkü okulu bitirmiş. Çalışıp kendi parasını kazanıyormuş.
Neden? Çünkü yakışıklıymış; hem boyu hem posu yerindeymiş.
Neden? Çünkü sahiplenici, koruyucu bir yapısı varmış.
Neden? Çünkü oyuncuymuş, birçok hayranı varmış.
Neden? Çünkü beni mutlu etmeyi seviyormuş.
Neden? Çünkü Bursalıymış.(ki bursalı falan değil, ben salladım o an sadece)
Anneme göre bu nedenler böyle uzaaaaar gider.


Finallerin bitmesiyle 2010 güz dönemi de sona ermiş oldu.Şu an tatilde olduğum ve derin bir boşlukta yaşadığım gerçeğiyle yüzyüzeyim.Bu gerçekliği seviyorum.Çünkü çok değil, en fazla 10 gün sürecek.Ayın 23ünde tekrar işe başlıyorum :/ Tek avuntum işin Uludağ'da olması. En azından havam değişecek diyorum.

Bir Kup Hawaii daha istiyorum?
En iyisi Road Runner'a vermem konusunda sıkıştırıldığım o şansı yarın veriym de beni Mado'ya götürüp Kup Hawaii yedirsin :) Evet...böylece yarınki planımı da yapmış oldum.

Herkese iyi geceler...tatlı uykular...

0 yorum:

Yorum Gönder