19 Ocak 2011 Çarşamba

TAŞINIYORUM! -DOĞRU 1 KADIN-



Taşınıyorum evet :)


Bu sabah duş alırken verdim bu radikal kararı. Bi devrim yapıyorum ve HardCandy'nin Erkekleri'ni  "Doğru Adam'ı Bulma Macerası"na çeviriyorum.


Çünkü bu, gerçekten HardCandy'nin doğru adamı ararken verdiği mücadelenin hikayesi. Deneme yanılma yöntemiyle elediği birçok adamın hazin sonu ve Bayan Doğru'nun yeni başlangıçlarının hikayesi.


Bundan sonra tam da burdayım! :  http://dogru1adam-arayan-dogru1kadin.blogspot.com 


Yeni Bay Yanlışlarla her seferinde Bay Doğru'ya bir adım daha yaklaşacağım maceralarıma sizi de beklerim. Çünkü bu aslında yalnızca benim değil, kabul edin hepimizin ortak hayali ;)


İLETİŞİM :  dogru1kadin@hotmail.com


                        hardcandy_2011@hotmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder