18 Aralık 2010 Cumartesi

Desperate Houswife ve Tiger Hakkında Kısa Bilgi



Desperate Housewife olarak andığımız hot woman benim ev arkadaşım olmakta. Bu ismi ona Tiger taktı :) kendisininse hala haberi yok.

 Bir gün laf arasında ondan bahsederken “Napıyor o Desperate Housewife?” dedi ve o gün bugündür aramızdaki adı böyle. Bazen ona evde öyle seslenmek istesem de dayak yemekten korktuğum için susuyorum :P

Başka bir şehirdeydi yıllardır, İstanbul’a bu sene geldi ve burada pek arkadaşı olmadığı için günlerini genelde evde geçirmeye başladı. Zaten ballı hatunun haftada topu topu iki gün dersi var! Normalde bizim bildiğimiz yüksek lisans yapanlar bi yandan çalışır ama bizimkisi yan gelip yatıyor. Öğlen 3’e 4’e kadar uyuyor, sonra sıkıntıdan gecenin 3’lerinde evi çekip çeviriyor. Ne zaman strese girse ya gidip bulaşık yıkıyor ya da elektrik süpürgesini açıyor. İstanbul’a geldiğinden beri de başına gelmedik aksilik kalmadı. İyiden iyiye eve kapamıştı bir süre kendini. Allahtan şimdi bir sevgilisi var da biraz daha insan içine karışır oldu :)

 Bu süre içinde benim çok sevgili arkadaşım Tiger’sa umutsuz bir şekilde ondan hoşlanıyor ama karşılık göremiyordu. O’na Tiger diyeceğim çünkü yaydığı enerji sebebiyle bana Winnie the Pooh’taki kaplanı hatırlatıyor :) Benim bile onu görünce kuyruğumun üzerinde zıp zıp zıplayasım geliyor.

 Tiger gerçekten arkadaşım dediğim tek XY kromozomlu varlıktır. Bi onu tanırım, ötesi yalan!
Benimle ilgili bilmediği ayrıntı yoktur.En sağlam en güvenilir bitaneciklerimdendir.
Hatta öyle ki bir sıralama yapsam  tereddüt etmeden 1.Hanna ise  2.Tiger derim.
Tiger’la “Ve”deki bel altı muhabbetlerimizse yan masalardan kulak kabartıp dinlenilesidir. Sıkıntıya birebirdir. Geyiğin dibine vurmaktır. Hayatımızla ve yaşananlarla saçmasapan dalga geçmektir. Onu gerçekten çok seviyorum ve buradan öpücüklerimi yolluyorum :)

Desperate Housewife’ı da seviyorum tabiki. Zaman zaman ufak tefek sorunlarımız olsa da, bana kazık atma girişimlerini yakalasam da şükür ki kin tutmayan bi yapım var. Tutamayan diyelim ya da. Unutuyorum ben…fazla mı unutkanım ne.

Neyse işte uzun lafın kısası: ikiniz de iyiki varsınız!





0 yorum:

Yorum Gönder