31 Aralık 2010 Cuma

Olmadı ki X5'li bir Sevgilimiz be Desperate!




 Saçlarına fön çektirmek için kuaföre gitmek üzere kapıdan çıkarken size dönüp ellerini havaya açarak gayet içten bi şekilde "Yeni yılda apartmanımızdaki bütün şu çöm kızları X5'li sevgilileri terkeder de bütün park yerleri bana kalır işşşşallahhh!!!" diyen bir ev arkadaşınız varsa... :)

 Paranızı ödememek için direnen, piçlik eden ama nasıl oluyosa yine de kendini size sevdirebilen bir supervisorınız varsa... :)

 Yeniyıl akşamı bile uyuşuk bir ses tonuyla arayıp "Kahve yap sana geliyorum." diyen Tiger'vari bir dostunuz varsa... :)

 Belayı çekmenizi sağlayan, parıltısı hiç kaçmayan bir auranız varsa... :)

 Yaşadığınız tüm olumsuzluklara rağmen gülümseyip mutlu olmaya yüzünüz varsa... :)

 Sizi seven bir aileniz ve yeryüzündeki kimselerin kolay kolay sahip olamadığı gerçek dostlarınız varsa... :)

 Benim gibi aşksızlıktan bir yanınız çaktırmadan ağlarken diğer yanınız hep gülsün inş.! 


 Sadece bu geceye özel...bütün insanları sevmeye karar verdim. Hep derim ya insanları sevmiyorum, ben hayvanları seviyorum diye...bugün, şimdi, şu an, birden bire içim kaynadı nedense. Onlara da bir şans vermeye karar verdim.

 Şu an canm her ne kadar bu gece evimde oturup dvd izlemek istese de...Tiger gittikten sonra hazırlanıp çıkacağım. Sırf insanlar yılbaşında ne yaptın diye sorduğunda anlatacak birşeyim olsun diye.

Yeni yılda görüşmek üzere!

0 yorum:

Yorum Gönder