19 Aralık 2010 Pazar

Gecenin 2'sindeki 2 Umutsuz Vakaa

Tiger:
*benden daha yakışıklıları var da mı konusuosun
*:D::D
HardCandy:
*ah nerdee
*şu an konuşmak istediğim tek kişi
*benimle konuşmuyo
*gerçi dün gece neredeyse konuşalm diye yalvaracaktı
*bnm götüm kalktı da tersledm ama
*olsun sonuçta
*genel olarak beni istemiyo
*:(
*Tiger beni nie istemiyoo
*of istese bi türlü istmese bin trlü :D ben de ne istedmi bilmiyorum galiba
*çocuk seni istiyorum dedi diye ağzna sıçtm
*al işte şmdi istemiyo
*noldu
*göt oldum
Tiger:
*Lee
*:D
HardCandy:
*bravooo :D
Tiger:
*en dı oskaar goooss tuu
*:D
HardCandy:
*goos tu me
*(H)
Tiger:
*yeaah
*ayşeyi aradım gel bana die
HardCandy:
*hell yeah
Tiger:
*mikicen dimi ibne didi
*:D
*sustum bşy diemedim
*:D:D:
HardCandy:
*ahahhahaha :D:D:Dü
*dsadgasjda
*zuha
Tiger:
*gel içeriz didüm üşendi pislik
*off
*:D
*ağır konuştu ama
*:D:D
HardCandy:
*konuşur tbi kıza drek öle amacnı belli ederek sölenr mi
*hoş iki güne pişman olucak
*bak gör
*hayr kendmden biliyorum
*:D
Tiger:
*yaa o bu hafta damlaaaar
HardCandy:
*:D:D
Tiger:
*zehiri aldı
*:D

 Şu MSN muhabbetimizi copy past yapmadan edemedim. Çok acıklı değil mi gerçekten.
Kendim edip kendim buluyorum, ne enteresandır ki bunu da farkında olarak yapıyorum, olacakları bile bile.
İşte dengesiz olmak böyle birşey. Halbuki şu an tek istediğim önce tekme tokat kavga etmek senden bütün sinirimi çıkarmak, sonraysa deli gibi sevişmek.
Lee bence bunu düşünmelisin.
Hatta çok düşünme, yalnızca “Gel.” de dün geceki gibi…Hatta “Gel sadece konuşalım.” desen de olur, nasılsa ikimiz de ne istediğimizi biliyoruz ve aynı şeyi istiyoruz. En azından sen dün “Biliyorum sen de istiyorsun.” derken cümlenin yapısı gereği vurguladığın “konuşmak” fiili olsa da bence senin aklından geçen de benim o cümleden algıladığım da pek farklı sularda yüzmüyordu. İstiyorsan şimdi yine masum ayağına yatıp “Yo hiç aklımın ucundan bile geçmedi.Senin için fesat.” da diyebilirsin hiç umrumda değil. Söz çok uslu olucam bu sefer hiç atarlanmicam, gelicem. Çağır yeter ki…ben özlemişim diyorsam gerçekten özlemişimdir, vardır bi bildiğim!

0 yorum:

Yorum Gönder